Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2010 06:58 - Бащата на бебето от фризера съди докторите
Автор: reader Категория: Новини   
Прочетен: 579 Коментари: 2 Гласове:
0



Стефан Памукчиев излезе от затвора в Белене, иска да живее с Боряна Велико Търново. "Докторите от Горна Оряховица, които видях по телевизията, ми убиха момченцето. Наемам си адвокати и ще ги съдя". Това каза 24-годишният Стефан Памукчиев веднага след като излезе на свобода от затвора в Белене. Бебето било желано, Боряна никога не е искала да го маха. "Искахме да си имаме едно момченце, а в крайна сметка се оказа, че сме замесени в огромен скандал", сподели бащата на бебето от Горна Оряховица. Стефан излежава 6-месечна присъда за побой в затвора в Белене и каза, че през последните две седмици не е слагал хапка хляб в устата си от притеснения около случилото се с Боряна. "Аз я обичам, тя ме обича. Искахме да живеем заедно. Ако не бях в затвора, това нямаше да се случи и детето ми сега щеше да е живо", каза през сълзи Стефан. Детето било заченато на 18 май и сега щяло да бъде на седем месеца в утробата на Боряна. "Чух страшни неща за себе си, за жената, която обичам, и всичко от тях е измислица. Нито съм бил женен за друга, нито съм ром", каза Стефан. Докато бил в затвора, дошли следователи от Търново, които му взели ДНК за анализ и повече никой не го е търсил, за да дава показания. Детето не се е появило случайно, а си го искахме и знаехме, че трябва да го имаме. Стефан дочул от разговорите си по телефона с Боряна, че полицаите на два пъти са й забранявали да говори и затова тя се е криела. В същото време девойката два пъти ходила в София заради усложнения след раждането и все още се оплаквала от болки в корема. "Сега вече като съм на свобода, искам да й купя малък подарък. Тя много обича сребърни накити и сигурно още й избера нещо такова.  Никога не съм бил против да учи. След като си вземе дипломата, ще се оженим. Боряна ще живее при мен, както е и в момента, а и преди да изляза от затвора", казва Стефан. Бащата на бебето излиза пет дни предсрочно, защото решили да го пуснат във връзка с горнооряховския случай. "В затвора не е добре. Хубаво е, че бях само за шест месеца вътре. Присъдата ми дойде след един бой след пиянска вечер в дискотека. За нещастие се оказах осъден и с няколко избити зъба. Но за мен по-тежко е, че детето ми е мъртво", сподели Стефан пред вратата на затвора в Белене.
Иван Иванов


Тагове:   tragedy,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. reader - ===
27.12.2010 05:37
17-годишната ученичка от Лясковец Боряна Георгиева, чието раждане стана причина за най-големия лекарски скандал у нас, и 23-годишният Стефан Памукчиев ще се женят напролет. Това съобщи свекърът Илиян Памукчиев. Допреди седмица бъдещият жених лежеше на топло в затвора в Белене, където излежаваше 6-месечна присъда за побой. След разразилия се скандал обаче той е бил пуснат пет дни предсрочно, за да може да прекара коледните празници с изгората и родителите си. За да откупи кола, с която да го докара от Белене до Горна Оряховица, главата на фамилията Илиян Памукчиев е

продал чисто новата автоматична пералня

Той се заканва, че когато всичко отмине и скандалът затихне, напролет ще ожени двамата млади и ще им вдигне сватба за чудо и приказ. Бай Илиян си точи зъбите и за внучета близнаци. „Туй, първото, си замина. Лекарите го убиха. Ама може така да е било писано. Сега се надявам нещата да се компенсират и следващия път Борянка да забременее с две наведнъж. В рода ми по бащина линия вече е имало близнаци, защо и тя да не си роди сега две бебета. Като писани яйца ще ги гледам. Ако трябва, всичко ще продам и на палатка в гората ще отида да живея, но

семейството си гладно и жадно няма да оставя

бие се в гърдите Памукчиев-старши.

Синът му Стефан пък се гневи, че в деня на излизането от затвора са го снимали и са писали за него неверни неща. „Като излязох, видях, че някакви хора с някаква кола са спрели на 20-ина метра и ме снимат. Подгонихме ги с брат ми. След това на другия ден чета в някои от вестниците, че съм щял да съдя лекарите, които били убийци. Аз такива неща не съм казвал и не съм говорил с тези хора. Всичко, което са написали, те са си го измислили. Как ще съдя лекарите, като нямам и два по един лев

в джоба си. Нали си има правосъдие. То ще ги разследва и ако са виновни, ще ги съди. Това, което искам, е вече да ни оставите на мира, че на Борянка много й се събра. Непрекъснато плаче и е изнервена”, гневи се младият мъж.
цитирай
2. reader - ===
27.12.2010 05:38
Междувременно на Коледа семейство Памукчиеви получи неочаквана изненада от кмета на Горна Оряховица инж. Йордан Михтиев. Градоначалникът лично дойде, за да честити празника и да им съобщи радостната новина, че по-малкият син Красимир ще бъде назначен на работа в почистващата фирма „Титан”. След няколко месеца любимият на Боряна – Стефан, също може да получи работа във фирмата. На изпроводяк кметът даде на семейството 100 лв., за да се почерпят за празника.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reader
Категория: Новини
Прочетен: 4102965
Постинги: 2594
Коментари: 2696
Гласове: 2012
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930