Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2015 19:09 - Призваната да спаси България: Отказвам се!
Автор: reader Категория: Новини   
Прочетен: 1704 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 28.10.2015 19:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Преди няколко години неизвестната тогава зъболекарка Снежанка Тодорова се ангажира да извади българския народ от мизерията и бедствията, и да спаси България.

В  своя рекламна брошура, тя споделяше, че е избрана от Бог да спаси Родината и да се бори срещу неправдите.

И още...

Нейна кауза е да обедини всички българи.

И не само - съвсем нагледно Снежана обясняваше древно предсказание, според което, когато човек с код на името 186681 (разбирайте тя) застане начело на България, страната ни ще тръгне…напред.

Е, вече сме 2015-та година, а България все още не е тръгнала напред. И Снежанка я няма на политическия небосклон. Дори тя, ПРИЗВАНАТА, се отказа от спасението на България.

Потърсихме я, за да видим какво се случва с предсказанието и ще я бъде ли клетата ни държава.

Вижте какво ни сподели:

 

Снежанка, преди 2 години стана популярна в Интернет след една брошура, в която твърдиш, че си призвана да спасиш България, какво се случи оттогава?

Да, това беше отдавна, преди няколко години. Реших го след всичките протести, които станаха тогава, когато хората излизаха по улиците. Ами какво стана… Веднага се появиха много негативни коментари. Много хора ме обиждаха, казаха, че съм луда… и се отказах. Аз съм зъболекар по професия, започнах да се занимавам основно с професията си и оставих това настрана. Просто хората не са дорасли към момента, много ме обиждат.

Когато се каже, че нещо е предречено, веднага те изкарват луда…а аз просто много съм чела –пророчества за българския народ и други.

А ти с нумерология занимаваш ли се?

Не. Просто тогава имаше много пророчества, за края на света и всякакви други, аз започнах да се интересувам и така. Четох много книги, на египетски шамани, на канадските шамани, други статии на американски автори, които казват, че България я чака велико бъдеще, стига да се намери кой да я поведе. Много неща съвпадаха с моята рождена дата и затова исках да се обединим. Но не се получи.

 Разбирам, че си много разочарована, но все пак вярваш ли, че ти си човекът, който е избран да оправи България?

Да, но в друг момент. Този момент не е сега. Просто сега не е подходящо.

А как мислиш, че ще стане това обединение?

Въпросът е, че не виждам изход. Аз затова се отказах… не виждам такова обединение, мисля, че интелигентните хора заминаха в чужбина. Тук останаха хора… ето например случката с хората на АТАКА от онзи ден. Те са най-ниското ниво на човешкото съзнание, такова чувствам има. Те са като диваци.

Но преди си вярвала, че е възможно да стане обединение. Как?

Аз започнах да пиша по форуми, по време на протестите, говорех с хората, така може да се постигне някакво обединение. Но те не вярват, това е проблемът.

Ти тогава искаше ли да се занимаваш с политика?

Да, тогава да, но не и сега. Имам чувството, че, ако някой нормален човек иска да помогне за някакво обединение, веднага ще го изкарат луд. Ако нещо се случи и народът се стресне … може би може нещо да се направи.

Ти си руса, да не би всичко, което говориш да е обвързано по някакъв начин с пророчеството на Ванга, която казва, че руса жена ще оправи България…

Да, аз точно затова тръгнах да се занимавам с всичко това. Има и друго пророчество на Преподобна Стойна, според което тази жена ще се роди до извор. Аз съм родена до извор до Костенец. Много неща съвпадат, но след като видях, че всички се подиграват и ме обиждат, се отказах.

  image



Гласувай:
1



1. reader - смешен плач
28.10.2015 19:11
смях през сълзи. смешно ли ви е?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reader
Категория: Новини
Прочетен: 4085229
Постинги: 2594
Коментари: 2696
Гласове: 2012
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930