Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2020 10:27 - ЖИВОТА В КУБА - кратко ясно и точно - 06.08.2018 г. ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2597 Коментари: 24 Гласове:
5

Последна промяна: 25.09.2020 10:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                 .........

                 КУБА БЕЗ СТАТИСТИКА И СТЪКМИСТИКА,

  И БЕЗ РАЗНИТЕ МУ ТАМ РЕКЛАМНИ ШМЕНТИ И КАПЕЕЛИИ...


.......

- ТОЧКА 1-ва; ШМЕНТИ И КАПЕЕЛИИИ, Дами и Господа;

„ 30. vencivaleri1951 - Не , че не си прав
00:29

но брутния продукт на глава от население не е коректен показател

Подценяват се младите народи...Брутният продукт е като цяло сборът между заплатите, другите доходи и съвкупната печалба
Децата , както знаем заплати, пенсии не получават, кредити не им дават
Брутният продукт на глава от населението показва някаква задоволеност, но чистата продукция/новосъздадената стойност/ фактически е отношението между заплатите и печалбата /като числител/ и списъчния състав на "изработилите" този продукт. Така погледнато, куба ще ни дръпне с още места

blackpredator написа: в списъка на Световната банка, на страните по БВП
(по паритета на покупателната способност) на глава от населението
Куба е на 59 място, пет места преди България

цитирай „



.....

- ТОЧКА 2-ра, КУБА, БЕЗ МАСКА И ГРИМ ...
видеото е 48 сек.

60 год. СОЦИАЛИЗЪМ, - ПОЗНАТА МИЛА РОДНА КАРТИНКА

...

- ТОЧКА 3-та, МИТЪТ НАРЕЧЕН „КУБИНСКА МЕДИЦИНА„ - ТОВА ДРУГ ПЪТ









Гласувай:
5



1. getmans1 - Опазил ме Бог да кажа лошо за успе...
25.09.2020 10:49
Опазил ме Бог да кажа лошо за успехите на кубинските лекари ...

В Куба има една, само ЕДНА болница на съвременно световно ниво, където се лекуват чужденци ... естествено за яка валута и по-първите и по-равни камаради...

А, митът за кубинската медицина не са си го създали самите те ... там просто философията на общественото здравеопазване е поставено на съвсем други основи - превенцията е, нейният гръбнак.
Успехите на медицинската им наука се дължат на един друг също познат подход, който масово се използва в САЩ, НАУЧНИТЕ ИНСТИТУТИ И ТОЗИ ПОДГОТВЯЩ МЕДИЦИНСКИТЕ КАДРИ РАБОТЯТ ... РЪКА ЗА РЪКА. Дето се казва студентите още от студентската банка се включат в научните колективи.

Откъде го зная всичко това ли ... много е просто ... ГУГАЛЯСВАМ - ЕФЕКТИВНО, за ужасТ на надарените с ум и разум, СВИШЕ и от Маркса, и Енгелса... опс и от ПУТЯГАТА, разбира се ... НЕ СТАВАЙ СМЕШЕН.

ВИДЕОТО Е САМО 48 сек. но иначе е, СНАЙПЕР.


цитирай
2. apostapostoloff - Аз пък знам всичко от личен опит-
25.09.2020 10:54
с очите си съм видял, че в Куба има купонна система и благодарение на нея кубинците получават половин кило месо седмично.

Тези хора буквално гладуват. Мизерията в Куба е страшна!

Само кръгъл идиот може да сравнява благоденстваща България с пропадналата, изостанала и гладуваща Куба.
цитирай
3. missana - От Куба по-страшно е само да живееш в Северна Корея.
25.09.2020 10:56
Преподавах преди години на севернокорейски студенти от Пхенян. Те споделиха с мен, че мъжете в тази страна служат 10 години военна служба, а жените - 5. Тези студенти бяха истински щастливци, защото студентите ги освобождавали от военна повинност. За справка - при Тато се служеше 2 години и когато един от премиерите на Франция - Мишел Дебре, въведе задължителна военна служба за французите със срок 1 година, започнаха истински бунтове в Париж и други големи френски градове. Протестиращите направиха кукла с лика на Дебре и публично я изгориха. По това време баща ми беше в Париж и попитал демонстрантите за какво протестират. Те му обяснили и на свой ред го попитали колко продължава военната служба в България. Той им обяснил, че е със срок 2 години и в момента синът му отбива тази военна служба. Тогава протестиращите го запитали - не се ли борят българите срещу това? Борят се - отговорил баща ми. Службата беше 3 години и в резултат на борбата стана само 2!

П.П. Няма нищо по-гадно на този свят от комунизма. Това е политическата чума за човешкия род!
цитирай
4. getmans1 - с очите си съм видял, че в Куба има ...
25.09.2020 11:04
apostapostoloff написа:
с очите си съм видял, че в Куба има купонна система и благодарение на нея кубинците получават половин кило месо седмично.

Тези хора буквално гладуват. Мизерията в Куба е страшна!

Само кръгъл идиот може да сравнява благоденстваща България с пропадналата, изостанала и гладуваща Куба.


... ТОВА КОЕТО КАЗВАШ може да се научи и с няколко клика с мишката ... туристите получават купони срещу валута, които са повече от десет пъти по-скъпи от песото ... а болшинството кубинци пазаруват с купони и въпреки това просяци и бездомниците чет нямат.
цитирай
5. getmans1 - . . . МИСАНА, струва ми се, че коре...
25.09.2020 11:08
... МИСАНА, струва ми се, че корейците са облагодетелствани спрямо кубинците, няма туристи с които да се сравняват иначе и те, и кубинците са длъжни да демонстрират щастие...

missana написа:
Преподавах преди години на севернокорейски студенти от Пхенян. Те споделиха с мен, че мъжете в тази страна служат 10 години военна служба, а жените - 5. Тези студенти бяха истински щастливци, защото студентите ги освобождавали от военна повинност. За справка - при Тато се служеше 2 години и когато един от премиерите на Франция - Мишел Дебре, въведе задължителна военна служба за французите със срок 1 година, започнаха истински бунтове в Париж и други големи френски градове. Протестиращите направиха кукла с лика на Дебре и публично я изгориха. По това време баща ми беше в Париж и попитал демонстрантите за какво протестират. Те му обяснили и на свой ред го попитали колко продължава военната служба в България. Той им обяснил, че е със срок 2 години и в момента синът му отбива тази военна служба. Тогава протестиращите го запитали - не се ли борят българите срещу това? Борят се - отговорил баща ми. Службата беше 3 години и в резултат на борбата стана само 2!

П.П. Няма нищо по-гадно на този свят от комунизма. Това е политическата чума за човешкия род!

цитирай
6. missana - Така си е.
25.09.2020 12:12
В това отношение корейците наистина са облагодетелствани.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Гетьо, ти по почина на онуй от Банкя,
25.09.2020 12:14
прати при "птичките" солидни международни институции , като Световната банка,
СЗО, МОТ/ междунярадната организация на труда/
Хайде тогава да смятаме по бабината статистика-на пръсти

Какво прави и продава Куба, където е фактор :
-Захар и захарни изделия
-тютюн и тютюнови изделия
-Медицина
-Култура/шоу, балет, опера/
-Спорт
-Туризъм
Демография-
при приблизително равен числен състав на населението с България-9млн, в края на 80те, днес Куба е над 11млн, българия под 7. Куба има средно 3 и няколко десети деца в семейство, Блгарите 1 и няколко десети. Българския етнос в страната е под 1.
В Куба няма необхванато дете в училище. Наказанията за родители неподсигуряващи условия на децата си да учат са от порицание до принудителен обществен труд. Да разказвам ли за България?
Куба поради островния характер на държавата и климата и изпитва недостик на някои видове храни и има сериозен дефицит. Месото почти изцяло е от внос например. Има дефицит и на други стоки.
Други неупоменавани дефицити са
-липса на организирана престъпност
-липса на наркомания като проблем
-липса на корупция
Купони да, но липса на хора ровещи по боклуците и бездомници
И в какво всъщност обвинявате кубинците?
Че изгониха Коза Ностра зедно с корумпирания си президент Батиста?
Че проявяват достойнство като народ и нямат своя" Орлов мост" където да срещат с китки различните според случая Големи братя".
Че нашите властници се насират от всеки сенатор или американски посланик/ един я прегърна и в уста целуне бърже, друг на авио шоу я води/ и стоят с ръце по шевовете, а кубинците отпратиха на минутата американския президент само за намек върху суверенитета им-руският тоже

В Куба днес щее да има от пиле мляко, ако бяха се съгласили руснаците да направят своя база, но отказаха преди няколко години категорично на Путин
Сравнети ги с нашите, които са в шпагат между Вашингтнон и Москва
Това се нарича достойнство и визия за бъдещето. Да, в Куба има дефицит на стоки и свръхпрлэизводство на достойнство. Те нямат Лидъл на всеки ъгъл, но тях никъде не са ги оприличили на клозет.
И гетьо, вместо интервюто на онзи болен мегаломан, прочети и помисли в краткото интервю на проф Константинов. Него не можеш да обвиниш в неприязън към правителството и симпатии към социализма.
Говори това , което аз пиша от години-фашива икономика, пластмасов финансов инстументариум, пари , акции, фючърси без покритие- свръхпотребелние и невиждана по мащабите си предстояща криза


цитирай
8. getmans1 - Купони да, но липса на хора ровещи ...
25.09.2020 13:08
vencivaleri1951 написа:

Купони да, но липса на хора ровещи по боклуците и бездомници


„ Когато Обама дойде през март, почистиха цялата улица; откараха просяците и бездомните в специален приют," казва Хамлет Лавастида, 33-годишен художник. "Направиха нови пътища, боядисаха много сгради, но само в районите, които Обама щеше да посети. Хората се шегуваха, че сега ще се наложи да чакаме още 50 години, докато дойде друг американски президент, за да построят нов път..."

... Този цитат отговаря и директно за нашите управнизи дето се НАСИРАЛИ

... ПРОЧЕТИ И КОМ. 1 ... ЗА МЕДИЦИНАТА
А, ето ти още по въпроса;

„Яфе разказва, че 2-годишната й дъщеря развива пневмония, докато живее в Хавана.... В болницата нивото на здравни грижи беше феноменално. Но бяхме в стая без течаща топла вода; всъщност дори не винаги имаше вода."
... ТОВА Е БОЛНИЦАТА ЗА КУБИНЦИ В СТОЛИЦАТА .... в столицата.

...КОЛКОТО ДО СТАТИСТИКИТЕ, ЧЕ вие със статитистики за една бройка да ни вкарате в Г-20 преди гони бе ... добре сте ги изучили камарадЕте


цитирай
9. blackpredator - няма да разводнявам темата
25.09.2020 15:20
лЮбапитни са сравненията:

Професор Емилия Лазарова:
"Кубинската здравна система, по признанието на американски специалисти в "Ню Йорк Таймс" е успешна и противоположна на американската.
Детската смъртност в Куба е по-ниска от тази в България и САЩ, продължителността на живота е 77 години, за което ние все още мечтаем."

Професор Гетю:
Куба и здравеопазването й са ПКП..

ас, Мисана, Гочо и Полигор, залагаме на хабилитирания
делиормански задник
цитирай
10. germantiger - +
25.09.2020 16:12
https://bg.wikipedia/wiki/Списък_на_страните_по_средна_продължителност_на_живота

КУБА Е НА 37 МЯСТО

ПРЕДИ НЕЯ САМО КАПИТАЛ ДЪРЖАВИ

НА ПЪРВО МЯСТО Е ЯПОНИЯ, на второ мразещия комунизма хонк конг
цитирай
11. germantiger - СТАНДАРТ НА ЖИВОТ
25.09.2020 16:18
10. Hoвa Зeлaндия и Иcлaндия – 88,45

Hapичaт Hoвa Зeлaндия „cтpaнaтa нa млaдитe”, a Иcлaндия e eднa пpeĸpacнa мaлĸa дъpжaвa c изĸлючитeлнo виcoĸ cтaндapт нa живoт. И в двeтe дъpжaви имa мнoгo cвoбoдни paбoтни мecтa, ĸoeтo oзнaчaвa, чe зa пoчти вceĸи имa paбoтa.


9. Beлиĸoбpитaния – 88,58

Дъpжaвaтa e paзpaбoтилa изĸлючитeлнo eфeĸтивнa здpaвнa cиcтeмa, ĸoeтo нocи пoчти мaĸcимaлeн бpoй тoчĸи. Cъщo тaĸa тoвa e и cтpaнaтa, ĸoятo пpeдлaгa cвoбoдeн дocтъп дo виcoĸoĸaчecтвeнo oбpaзoвaниe.


8. Xoлaндия – 88,65

Xoлaндия e eднa oт нaй-тoлepaнтнитe cтpaни. Taм вceĸи мoжe cвoбoднo дa изpaзи cвoя избop зa нaчин нa живoт и възглeди.


7. Hopвeгия – 88,70

Cĸaндинaвcĸитe дъpжaви ca eдни oт cтpaнитe c нaй-виcoĸ cтaндapт нa живoт в cвeтa.


6. Швeция – 88,80

B тaзи cтpaнa пият нaй-чиcтaтa вoдa. Toвa ce oтpaзявa и нa дългaтa пpoдължитeлнocт нa живoтa.


5. Швeйцapия – 88,87

Toвa e eднa oт нaй-cĸъпитe cтpaни зa живeeнe, нo xopaтa, ĸoитo живeят тaм oпpeдeлeнo пoлyчaвaт тoвa, зa ĸoeтo cи плaщaт.


4. Aвcтpaлия – 89,13

Oбpaзoвaниeтo в Aвcтpaлия e нa изĸлючитeлнo виcoĸo нивo, имa и мнoгo възмoжнocти зa ĸapиepнo paзвитиe и мнoгo xopa иcĸaт дa зaпoчнaт пo-дoбъp живoт тaм.


3. Дaния – 89,39

Taм вcичĸи имaт дocтъп и възмoжнocт дa ce paзвивaт пpoфecиoнaлнo, нo пъĸ cтpaнaтa нямa тoлĸoвa виcoĸ peзyлтaт пo дpyгитe ĸpитepии. Bъпpeĸи тoвa e eднa oт cтpaнитe c нaй-виcoĸ cтaндapт нa живoт.


2. Kaнaдa – 89,49

Здpaвeoпaзвaнeтo нa Kaнaдa e cpeд нaй-дoбpитe в cвeтa. Cъщo тaĸa oбpaзoвaниeтo и възмoжнocтитe зa paбoтa ca пoмoгнaли нa cтpaнaтa дa изĸapa тoлĸoвa виcoĸ peзyлтaт.


1. Финлaндия – 90,09

Cĸaндинaвcĸaтa дъpжaвa e cтpaнaтa c нaй-виcoĸ cтaндapт нa живoт в cвeтa. Tя пocтигa изĸлючитeлнo виcoĸи peзyлтaти пo вcичĸи ĸpитepии.


https://www/bg/a/view/te-strani-s-naj-visok-standart-na-zhivot-64781
цитирай
12. germantiger - без думи
25.09.2020 16:22
и с две думи

РУСКИ, БЪЛГАРСКИ, КУБИНСКИ И КОМУНИСТИЧЕСКИ БОКЛУЦИ В ТАЗИ РАНГ/К ЛИСТА НЯМА

единствената статистика в която комунягите бяха номер 1 беше тяхната стъкмистика

тогава бъркаха компютри с компоти и кубинки с кубински пури

зазката не е бмв

москвича не е мерседес
цитирай
13. blackpredator - КУБА Е НА 37 МЯСТО
25.09.2020 16:30
вярно
ама България е точно 50 места след нея
требе да си голям, ама мноо голям дебил,
за да не си зададеш въпроса,
аджеба защо България е там?

и фместо да пишеш постинги за Куба
да пишеш като класика - "Де е България"

ако си българин де..
цитирай
14. getmans1 - . . . Русенският Пундек, пропускаш ...
25.09.2020 17:13
... Русенският Пундек, пропускаш ком.1

blackpredator написа:
лЮбапитни са сравненията:

Професор Емилия Лазарова:
"Кубинската здравна система, по признанието на американски специалисти в "Ню Йорк Таймс" е успешна и противоположна на американската.
Детската смъртност в Куба е по-ниска от тази в България и САЩ, продължителността на живота е 77 години, за което ние все още мечтаем."

Професор Гетю:
Куба и здравеопазването й са ПКП..

ас, Мисана, Гочо и Полигор, залагаме на хабилитирания
делиормански задник

цитирай
15. germantiger - а не ве
25.09.2020 17:18
руски българин не съм

българин също не съм

българия след 1944 няма

както и няма германия след 1945

страхливец като теб също не съм тетевенчо

КАТО НЕ ЗНАЕШ НЕЩО - ПИТАЙ - НЕ Е СРАМНО

за това те поправям с инфо

...

разбира се, че българия ще е назад - тя е руска кучка

задаваш лис и въпроса защо напред НЕ са червени и руски държави ?

освен мишок, ако си дебил да ти подскажа отговора ?!
цитирай
16. getmans1 - . . . Единственото което изстрелва ...
25.09.2020 17:47
... Единственото което изстрелва кубинците на горе в някои класации е, че сами си правя стятистиките т.е. стъкмистики ... ходенето на училище се контролира от армията ... също така и чувството им да са щастливи

germantiger написа:
и с две думи

РУСКИ, БЪЛГАРСКИ, КУБИНСКИ И КОМУНИСТИЧЕСКИ БОКЛУЦИ В ТАЗИ РАНГ/К ЛИСТА НЯМА

единствената статистика в която комунягите бяха номер 1 беше тяхната стъкмистика

тогава бъркаха компютри с компоти и кубинки с кубински пури

зазката не е бмв

москвича не е мерседес

цитирай
17. apostapostoloff - Нали ти казах, че оня е кръгъл идиот-
25.09.2020 19:21
ти му говориш за глад, той ти говори за ебане. И ти пробутва сммрадливата партенка на Кремъл за демографската криза в България.

Мужиците са тъпи по рождение и затова не могат да разберат, че техните опорки не минават тук. Преди промените бяхме 9 милиона и сега сме 9 милиона- 7 милиона в страната и 2 милиона зад граница. Няма никаква демографска криза!

А кубинците ебат повече от българите, защото те нямат НИКАКВИ други удоволствия в живота. Дори компютри нямат, та да погледат малко порно.

Що се отнася до кубинския износ- в сравнение с нашия той е направо мижав, пършив. 80 % от българския БВП идва от износ на селскостопанска продукция.

Ама каквото и да говориш на идиота, той си остава идиот. Така е то- родиш ли се идиот, умираш си идиот.
цитирай
18. getmans1 - . . . Ми Постоле, разговора с такива е ...
25.09.2020 19:40
... Ми Постоле, разговора с такива е като „Ти му викаш КУМЕ ИВАНЕ, то търчи за курстатистиката ти да те хване„ ...

apostapostoloff написа:
ти му говориш за глад, той ти говори за ебане. И ти пробутва сммрадливата партенка на Кремъл за демографската криза в България.

Мужиците са тъпи по рождение и затова не могат да разберат, че техните опорки не минават тук. Преди промените бяхме 9 милиона и сега сме 9 милиона- 7 милиона в страната и 2 милиона зад граница. Няма никаква демографска криза!

А кубинците ебат повече от българите, защото те нямат НИКАКВИ други удоволствия в живота. Дори компютри нямат, та да погледат малко порно.

Що се отнася до кубинския износ- в сравнение с нашия той е направо мижав, пършив. 80 % от българския БВП идва от износ на селскостопанска продукция.

Ама каквото и да говориш на идиота, той си остава идиот. Така е то- родиш ли се идиот, умираш си идиот.

цитирай
19. анонимен - СТИГА ЛАЙ с коментари в чужди блогове
25.09.2020 20:04
blackpredator/ЛАЛАДЖИЯ С БЛОГ С ПЪЛНА МОДЕРАЦИЯ/ написа:

лЮбапитни са сравненията:
Професор Емилия Лазарова:
"Кубинската здравна система, по признанието на американски специалисти в "Ню Йорк Таймс" е успешна и противоположна на американската.
Детската смъртност в Куба е по-ниска от тази в България и САЩ, продължителността на живота е 77 години, за което ние все още мечтаем."
Професор Гетю:
Куба и здравеопазването й са ПКП..
ас, Мисана, Гочо и Полигор, залагаме на хабилитирания
делиормански задник

ПОЗВОЛИ коментарите в СВОЯТ блог..СТРАХЛИВА МИ*КЕ..
то И ТАМ освен кавеге-то няма НИКОГО,ДЕ..ЪХЪХЪ.
И мисля,че НЯМА да са много...ЛЮБОПИТЕН СЪМ!
цитирай
20. vencivaleri1951 - Постоле износът на сс продукция у нас идва главно от градината на Гетьо
25.09.2020 20:26
Ето малко данни от кубинската статистика


Със суровини от внос са произведени изцяло захарта и захарните изделия, кафето и какаото.

Делът на вносните стоки е, както следва:

при месото и месните продукти е 84 %;
при зеленчуците - 78 %;
при плодовете -77 %;
при рибата и рибните продукти - 66 %;

Износът на стоки и суровини и услуги от България за 2019 г е близо 55млрд лева
в т ч храни и техн селскостопанска продукция 7 млрд
Какъв износ, какви 80% от брутния продукт , който е около 130 млрд-в зависимост от методиката на изчисление
И ето малко конкретика от кубинците за относителния дял в Брутния продукт
Селско стопанство-4,9%
Производство в т ч СМР дейности22%
Услуги 73%
Това според кубинските статистици значи , че сме катастрофирала икономика от всякъде. И днес един кубински професор -Константинов в интервю директно казва че имаме фалшива икономика и че потребяваме значително повече от това което произвеждаме
Пак според кубинските статистици, през 80те години относителният дял към Брутният продукт е както следва

Производство в това число строителство 58%,
селско стопанство - 36%
услуги под 7%

пак според кубинските ментета България през 80 те в калории е произвеждала храни способни да изхранят страната 2, 4 пъти. Днес тези мошеници , както се вижда по горе ни убеждават , че се изхранваме с наши храни около 30%


И представяш ли си , кубинските ментета говорят и пишат, че държавния дълг гони 30 млрд и бил резултат от близо 10 годишен дифицит . Тоест средно 10 години сме папали с повече от 3млрд от това що сме произвели.
Това няма как да е вярно...У нас пари бол. Банките не смогват да ги поемат и в нощните шкафчета ги държим. И злато...у всеки българин по няколко килограмови кюлчета...Прав си Постоле-кубинците лъжат

apostapostoloff написа:
ти му говориш за глад, той ти говори за ебане. И ти пробутва сммрадливата партенка на Кремъл за демографската криза в България.

Мужиците са тъпи по рождение и затова не могат да разберат, че техните опорки не минават тук. Преди промените бяхме 9 милиона и сега сме 9 милиона- 7 милиона в страната и 2 милиона зад граница. Няма никаква демографска криза!

А кубинците ебат повече от българите, защото те нямат НИКАКВИ други удоволствия в живота. Дори компютри нямат, та да погледат малко порно.

Що се отнася до кубинския износ- в сравнение с нашия той е направо мижав, пършив. 80 % от българския БВП идва от износ на селскостопанска продукция.

Ама каквото и да говориш на идиота, той си остава идиот. Така е то- родиш ли се идиот, умираш си идиот.
цитирай
21. getmans1 - . . . АБЕ НЕДОКВАКАН, като си мерите ...
25.09.2020 20:59
... АБЕ НЕДОКВАКАН, като си мерите статистиките с Апостолов за чий кур намесваш и мене и моята градина ... В ПОСТИНГА ЯСНО СЪМ ВИ КАЗАЛ МНЕНИЕТО СИ СТъКМИСТИКИ ТЕ ВИ ... виж И ком.8 и по-точно последния абзац ...

ЕБА СИ, наглостта която демонстрираш ... не чети статистики от ГУГЪЛА а прочети няколко статии за живота там от различни источници ... ЗАЙБИ ТИ, ЩАСТЛИВИЯТ НАРОД ДЕТО АРМИЯТА МУ КОНТРОЛИРА ПРИБИРАНЕТО И ПРЕДАВАНЕТО НА СЕСКОСТОПАНСКАТА ПРОДУКЦИ и още редица неща от обществиненият живот...

Правителството строи с ПРЕДИМСТВО ХОТЕЛИ а армията контролира образованието ... КУБА ЯКО ВЪРВИ КЪМ МИНАЛАТА СИ СЛАВА но този път със грамотен обслужващ персонал и проститутки


vencivaleri1951 написа:
Постоле износът на сс продукция у нас идва главно от градината на Гетьо .... ]

цитирай
22. vencivaleri1951 - Ами пише глупости бе Гетьо
25.09.2020 21:39
От износ на селскостопанска продукция бил 80% брутният продукт. Това нито на теория , още по малко на практика е възможно. Но остави тези недомислия, но ние освен Зърнени и някои други култури болшинството внасяме. И когато казвам за твоята градина , го казвам като похвала и лека завист. Лелите остаряхя , повечето починаха , а аз и жена ми така не се и научихме да гледаме градина, а имам под вода около 2 декара. Овощната градина и тя ще се патиса, асмата също. В селото едни софиянци останахме. Пазарувам в Сърбия.
Не искам да се заяждам с теб и не защото си прав в случая, а защото си от малкото тук който е градил и продължава да върши нещо макар и на прилични години. Сам си прави ремонта на къщата, сам си обработваш градината, знаеш да ашладисаш, да подрежеш...а аз съм с ръце в едното място. Към тези ти качества имам респект
Данните за Куба, нямат нищо общо с тяхната статистика-впрочем ту е за лично ползване и те данни не дават между впрочем. Впрочем никой не гледа и нашите ст данни...Световната банка, Валутния фонд, Бйлетините, международните институти си имат свой инструментариум, свои експерти, свои начини за отчет и контрол
Ако става въпрос за селско стопанство има спътници-с много голяма точност определят реколтата, стадата, дори добива на риба в рибарниците.
По проект направихме два рибарника на село. Преди 10 години не повярвах когато видях на монитора бунгалото на пазачите. След това когато очитахме пред комисията в общината те имаха приблизителна престава от работите , които сме свършили и които не сме, от добива на аквакултури/така ги водят рибоците/ И това инспекторите по САПАРД, които не са кой знае какъв фактор. На моя съсед му оправих документите за животните/гледа крави/ всичко му ок, минаха с малък рушвет, а той да вземе и да не очисти от мерата от храсталака, но и да го отчете като дейност. Умрях от срам, като ми се обади инспектора. Той решил, че никой няма да проверява , в Балкана и си спестил труд и гориво. Отрезаха го 3 години от помощи за добитъка. Списания като икономист, бюлетини на Световната банка, МОТ и прочие имат спътникова система, имат собствени експерти във всяка страна, имат достъп до митници, банки, производства...Взимат под внимание местните данни, но те са само помощен инструмент Куба върви наистина нагоре в последните 2 десетилетия. Тя получава и силно рамо от някои латиноамерикански страни-Бразилия например. Над 20 млрд долара инвестира в складова контейнерна база. А утре тази база ще заработи, ще има товаропоток-работни места , сборове от мита, акцизи...
След това ти пишеш как прибрали просязите, пишеш за проституция...Познаваш ли кубинци, бил ли си там? Кубинките например по подобие на скандинавките са много директни. Харесат ли си някого , показват му го без задръжки. За разлика от скандинавките те освен ласки тледат да изкарат и някой бонус-пари, подарък, консерви ако щеш. И това го правят всички-независимо от длъжност и образование...На мама асистент имаше авантюра с кубинска аспирантка в АОНСУ. Тя зам директор на изсичлителен център. Били няколко дена на Боровец.
Тя му казала , че иска с нещо да запомни тази ваканция и да и подарел нещо за спомен. Нищо против нямал човекът, но заимал когато разбрал че вече е избрала "сувенира" -доста скъп накит, несъответстващ на асистентската му заплата...
Всяка кубинка с която си ще се опита да си поиска нещо и в повечето случаи го получава. Не са проститутки, смята се , че е редно след като си бил с жена , да и оставиш нещо. Впрочем проституцията е сериозно инкриминирана, особено яко е с чужденец.
Ами самата Йорданка Христова е разправяла как Фидел не можел да проумее, че нищо не му иска.
Пишеш за просяци и бездомници. Аз типичен просяк в Куба не съм виждал, а бездомник е невъзможно-всеки има прописка и адресна регистрация. Купонна карта също. Тоест храната и подслона са му подсигурени. Друг е въпросът, че ще те спират да ти правят фокуси, акробатики, ще свирят, танцуват...И това са често гастрольори и от други селища
Кубинците не се впечатляват от недъг, жалък вид...смятат го за наказание Свише. Те дават на жизнерадостни, артистични и пълни с живот хора.
Една куца, мърлява и меришеща дама няма да получи половин песо, докато красиво момиче ще събере парички.Разбира се ще ти пее, врачува, разваля магия...Никой не вярва, но купонът върви.
Куба просто трябва да се види. Влюбен съм в тази страна, както в Грузия. Впрочем много топли народи са и двата Куба е далеч, но до Грузия има РоРо и не е скъпо. Няма да ти излезе по скъпо от Созопол.


getmans1 написа:
... АБЕ НЕДОКВАКАН, като си мерите статистиките с Апостолов за чий кур намесваш и мене и моята градина ... В ПОСТИНГА ЯСНО СЪМ ВИ КАЗАЛ МНЕНИЕТО СИ СТъКМИСТИКИ ТЕ ВИ ... виж И ком.8 и по-точно последния абзац ...

ЕБА СИ, наглостта която демонстрираш ... не чети статистики от ГУГЪЛА а прочети няколко статии за живота там от различни источници ... ЗАЙБИ ТИ, ЩАСТЛИВИЯТ НАРОД ДЕТО АРМИЯТА МУ КОНТРОЛИРА ПРИБИРАНЕТО И ПРЕДАВАНЕТО НА СЕСКОСТОПАНСКАТА ПРОДУКЦИ и още редица неща от обществиненият живот...

Правителството строи с ПРЕДИМСТВО ХОТЕЛИ а армията контролира образованието ... КУБА ЯКО ВЪРВИ КЪМ МИНАЛАТА СИ СЛАВА но този път със грамотен обслужващ персонал и проститутки


vencivaleri1951 написа:
Постоле износът на сс продукция у нас идва главно от градината на Гетьо .... ]

цитирай
23. getmans1 - . . . ХЕЙ МАЙКА МУ СТАРА БРЕ, хей майка ...
25.09.2020 22:36
... ХЕЙ МАЙКА МУ СТАРА БРЕ, хей майка му ... очаквах я тази твоя прескундачка за тази моя градина ... само се питам на теб какво ти пречи ... А тук съм на курорт 8-9 месеца е, не със олинклузив и чипове, не изпитвам нужда от Слънчака нито от Созопол ... кеф ми градината, кеф ми бахчата, кеф ми къщата ... сутрин като стана с каквото и да се захвана все е от полза ... пък и утре е ден, дето вика един комшия като ми мине, спирам и не я насилвам, работата.

Иначе вайкането ти за днешното дередже на България е „рев на чужд гроб„ и е повече от фалшиво.
Сега ти виновен ББ, преди ИК, по преди ФД ... САМО ВАШАТА ВИНА НЕ ВИЖДАШ, НА ПАРТИЯТА ТИ И ЛИЧНО ТВОЯТА ... нали сам казваш, че Бургаски окръг си бил сранг на министър...

Ф.Д. управлява едва 1г. 1м. и 2 сед. а му приписвате грехове за сто живота и ни най-малко не се съобразявате, че върхушката на СДС в по-голямата си част беше просто ДС или особи контролирани от ДС ... ПРАВИТЕЛСТВОТО МУ СЪЩО ... аз нямам вече съмнения че е било така ... ти имаш ли.
Дори и „уволнението„ ти е контролирано ... и ти, много добре го знаеш това ...

Отделно от това, ти като кметски наместник лесно можеш да провериш „демографията„ на селото си за 1990 г. и виновния за нея...

ПП Гледам, че бая си допълвал ... и забелязвам, че пишеш цитирам, „ти пишеш„ ... ИЗВИНЯВА НО АЗ ЦИТИРАМ И ТО ПО ПРАВИЛТА ... А, това което казвам е чети не статистики а статии и то от различни източници ... само глупаци могат да твърдят, че ГУГЪЛ Е ... ГЛУПАВ

vencivaleri1951 написа:
От износ на селскостопанска продукция бил 80% брутният продукт. Това нито на теория , още по малко на практика е възможно. ... И когато казвам за твоята градина , го казвам като похвала и лека завист. Лелите остаряхя , повечето починаха , а аз и жена ми така не се и научихме да гледаме градина, а имам под вода около 2 декара. Овощната градина и тя ще се патиса, асмата също. В селото едни софиянци останахме. Пазарувам в Сърбия.
Не искам да се заяждам с теб и не защото си прав в случая, а защото си от малкото тук който е градил и продължава да върши нещо макар и на прилични години. Сам си прави ремонта на къщата, сам си обработваш градината, знаеш да ашладисаш, да подрежеш...а аз съм с ръце в едното място. Към тези ти качества имам респект
..

цитирай
24. анонимен - vencivaleri1951,
25.09.2020 22:36
напиши два реда в блога на Русенския ЧеП/ЧУМАВИЯ../..ей така-от СЪЖАЛЕНИЕ..
ЧЕТЕ ГО половин България и само вакеро го КОМЕНТИРА..имай малко МИЛОСТ..
П.С. Извинявай-не се представих..Аз съм от Хисаря.. Пиша стихове в Откровения и Хулите..ЪХЪХЪ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072739
Постинги: 2742
Коментари: 26495
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031