Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2015 12:07 - ПИСМО ДО ДИРЕКТОРА НА СТОЛИЧНИЯ ИНСПЕКТОРАТ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1923 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ДО ДИРЕКТОРА

НА СТОЛИЧНИЯ ИНСПЕКТОРАТ

ПРИ СТОЛИЧНА ОБЩИНА

 

                                                                      П   Р   О   Т   Е   С   Т

От Николай Ганчев Колев-Босия, София, ж.к. Борово, бл. 231, ап. 39.

 

ГОСПОДИН ДИРЕКТОР,

На 03.09.2015 г. изпълнявах своя граждански дълг да протестирам срещу действията и бездействията на НС относно избиването и осакатяването на български граждани по пътищата,  хвърляйки развалени домати по депутатите от НС.

Това аз върша от 29 май т. г. след като съм изпратил писмо до парламентарните групи и ръководството на НС.  В резултат на това бях арестуван 4 пъти, като едно от делата не се случи, две спечелих, а третото още не е приключило. Съдът е признал, че действията ми са легитимни и това не е хулиганска проява, а граждански протест.

В текста на акт №15-26 К-225 абсолютно тенденциозно е написано, че „…Николай Колев е изхвърлил развалени домати-4 броя на тротоара, непосредствено пред служебния вход на страната на Народното събрание…”

Категорично протестирам против така формулиранато обвинение!

Аз съм извършил своя легитимен граждански протест и съм замерял депутатите, които ежедневно нарушават клетвата си, че ще работят за благото на обществото, а не съм целял замърсяването на тротоара пред Народното събрани, което, на всичко отгоре, не е под ваша юрисдикция. Само това е достатъчно, за да унищожите неправомерно написания от вашата служителка Станка Милкова акт. В същото време съм длъжен да ви напомня, че СДВР не е ваш началник и не може да ви нарежда за кого да пишете акт за административно нарушение.

Улицата пред служебния вход на НС е под юрисдикцията на НС и единствено ръководството на НС може да потърси начин да се обърне към съдебните инстанции за да ми бъде потърсена административна отговорност.

 

04.09.2015 г.

София                                                                                                Н. Колев-Босия

Приложения:

Решение по НАХД №8547 от 2015 г. на СРС





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11736393
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031