Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2018 18:31 - Георги Георгиев от ”Боец”: Корупцията убива жена ми, всички сме обречени
Автор: reader Категория: Новини   
Прочетен: 478 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Можете ли да повярвате че това е държавата, в която живеем? И че тази държава е страна - членка на ЕС, кой век моля?!

Корупцията и мутризацията убиват жена ми. Знам, че ако продължават нещата така в България, всички сме обречени. Това каза пред Фрог нюз лидерът на организация „Боец“ Георги Георгиев. „Боец“ стана известна с нестандартните опити да се противопостави на мафиотския модел КОЙ. Последно Георгиев отиде в хотел ”Берлин”, за да търси Делян Пеевски. Ето какво разказа боецът за ужасяващите перипетии, през които минава тежко болната му съпруга и той, след неочаквана манипулация в системата на НОИ .

-  Г-н Георгиев, никога до този момент не сте съобщавали, че докато водите битка срещу модела КОЙ, водите и друга лична борба-за живота на жена си. Съобщихте във фейсбук , че неочаквана манипулация в системата на НОИ  не  й позволява на този етап  да продължи лечението си. Разкажете ни за какво става дума?

 

- Съпругата ми е вписана в листата на чакащите за трансплантация заради тежко бъбречно заболяване.  След 8 месеца ходене по мъките се установи, че аз бих могъл да й бъда донор. Междувременно положението  й се влоши. За това се налага  да проведем  лечение с конкретно лекарство. Реално само така може да се  подобри състоянието й. Чак след това  операцията може да  бъде извършена.

 

-  Къде срещнахте най-голямото препятствие?


-  В момента не може да получим въпросното поддържащо лекарството, защото системата на НОИ  отчита, че тя не е здравно осигурена. А това не е вярно.  Разполагаме с документ, издаден именно от НОИ, от който се вижда, че съпругата ми си е внасяла здравните осигуровки. Винаги си е  плащала  всичко до стотинка.

 

- Вие говорите за някакъв абсурд.


- Говоря за ад, който няма как да се опише с думи. За да се отпусне лекарството, за което споменах,  се изминава път, който отнема близо 1, 5 месеца. Отиваш при личен лекар, той те праща при лекуващ. Следват повторни изследвания и хоспитализация . Излизаш от болницата и отново се връщат при лекуващия лекар. Той пък на своя ред изисква протокол  от НЗОК, за да се явиш на лекарска комисия, за нас във Враца, защото сме от Видин,  и тя да реши дали да ти отпусне това лекарство.  В случая този медикамент се явява  едновременно и поддържащ и животоспасяващ. Без него състоянието на жена ми няма да позволи да бъде оперирана.

 

- Вие изминахте ли този път?

 

- Да, всичко преминахме. Но в петък от лекуващия лекар с ужас разбрахме, че  системата отчита, че жена ми не е здравно осигурена от 2005 г. и няма как да бъде изпратена на комисия. Как така, като отлично знаем, че всичко е издължено до стотинка, питахме се ние.  Разполагаме с платежни документи, които го  доказват.  Най-лошото е, че това беше последният възможен ден да се задвижи спасителната процедурата.

 

- Защо?

 

-  Защото след това, отново трябва да изтекат  нови  1,5 месеца и да минем  отново  кошмарния път. С всеки изминал ден, обаче състоянието на съпругата ми се влошава все повече. Почувствахме се обречени. Питах се как е възможно това? Лошите неща се събраха накуп. Следваха събота и неделя, когато не се работи. Бяхме в капан- най-кошмарният в живота ми.

 

-  Какво направихте?


-  Още в понеделник отидохме в НАП  и там системата показа, че здравно-осигурителните права на съпругата ми са прекъснати. Обясниха ни, че „някой“ е налял нещо в системата и оттам е дошъл проблемът. Опитаха да ни успокоят, че ще оправят нещата. И какво от това, вредата вече е нанесена и тя може да е непоправима. Във вторник издадоха документ с печат, че съпругата ми е здравно осигурена и няма задължения към НАП. Уточниха ми само, че човек от НОИ е манипулирал системата, както и че нямат разследващи функции, за да разберат кой точно е създал проблема.  Съпругата ми също е член на „Боец“. Лично съм минавал през подобно изпитание. Пет месеца ме мотаха след като получих инсулт и не ми изплащаха болничните.

 

- Пак ли грешка в системата имаше?

 

- Не, служител от НОИ  ме посъветва: Знаеш къде е проблемът. Иди се разбери с онези отгоре. След действията на „Боец“ срещу модела КОЙ очаквах да ме ударят. Но защо ще атакуваш болен човек? Това не го очаквах.

 

-  Сега посъветваха ли ви нещо?


-  В сряда бях в централата на НОИ  в София. Исках да разбера кой е този, който е манипулирал системата. Исках да подам сигнал за злоупотреба, но в прав текст ме попитаха :Ти луд ли си? След което ме насочиха към прокуратурата. Последва поредната изненада, защото от НОИ  ми казаха, че проблемът е дошъл от НАП . Ето така двете институции си прехвърлиха една на друга топката.  Нямате си представа  какво беше учудването ми, когато в сряда системата отново показваше, че жена ми е без здравни права.  В същото време държах документи, които доказваха точно  обратното. Казах си, че няма такава държава. По-късно същият ден  отидох в министерство на здравеопазването. Срещнах се със зам .-министъра Мирослав Ненков. Поисках отговори от него защо това се случва? Защо държавата се опитва да убие жена ми?

 

- Какво ви отговори той?

 

- Отговорът му  беше: Не мога да отговоря.

 

- Какво е състоянието на съпругата ви, докато вие търсите истината?


- Личната лекарка каза във вторник, че незабавно трябва да постъпи в болница. Но това няма как да се случи, защото системата  продължава да отчита, че не е здравно осигурена.  Тя продължава да е с прекъснати здравни  права. Блато. Зверско блато.

 

-  Възможно ли е някой да се опитва  да ви откаже от  битката, която водите срещу модела КОЙ?


- Не, няма как да стане. Голямата битка трябва да се води на всяка цена. От нея зависи живота на съпругата ми, живота на всички хора, които искат да оцелеят в тази страна. Ще се боря до край. Няма връщане назад. Осъзнавам, че корупцията и мутризацията  в момента убиват жена ми. Знам, че ако продължават нещата така в България, всички сме обречени.

 

Интервю на Катя Илиева

image



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reader
Категория: Новини
Прочетен: 4094783
Постинги: 2594
Коментари: 2696
Гласове: 2012
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930