Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2016 18:44 - Толерантност ли? Премахнаха Фейсбук профила на отец Силвестър от Сливен.
Автор: reader Категория: Новини   
Прочетен: 607 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Отец Силвестър Янакиев от Сливен в момента няма Фейсбук профил. Докладван е, системата на компанията се е задействала и той е заклеймен като нарушител на тяхната политика. Но какво е написал? И защо се е наложило блокиране на профила му?

Проблемът е, че православният свещеник е имал изказвания по така актуалната ЛГБТИ тема. Които са станали повод за тази Фeйсбук забрана.

Lentata.com се свърза с отец Силвестър, за да разбере какво точно се е случило.

***

Lentata.com: Отец Силвестър, какво сте написал, че изтриха профила Ви от Фейсбук?

Нищо незаконно. Те реално ми докладваха вече три пъти профила, сега го премахнаха. Аз имам над 5 хиляди приятели във Фейсбук...

Lentata.com: Имате ли представа кой Ви е докладвал?

Докладван съм най-общо казано от педерастите. Първоначално, аз писах, че ще си правят по Задушница парада, дай Боже да го ползват по предназначение празника, и това беше махнато, защото политиката на Фейсбук не искала да праща хората да умират, пък то всичи умират...като цяло...

Но, аз тогава го приех, този пост беше махнат заради политиката на Фейсбук.

След което аз написах едно вече закачливо нещо от типа на – педерастите не искат да им се споменава за смъртта, защото явно искат да живеят вечно. Ама смисълът на проповедта е да обясниш, че тогава, когато нещата са фатални, има умиране, и трябва да внимават с тия неща. И отдолу съм написал да не си мислят, че съм направил хомофобско, расистко изказване, това си е проповед на православен свещеник. Това са го блокирали *, малко по-късно и него махнаха.

След това ме нападнаха и с името – докладвали, че не съм този, за който се представям.

Другото важно нещо е, че аз ги призовах да се разкаят. А тяхната злоба ескалира...

И още нещо, Фейсбук е нарушил своята политика блокирайки ме, защото останалите постове, които са махнати, отговарят на условията – на политиката на Фейсбук.

Милен Цветков пък ме повика да обяснявам защо ги карам да се разкайват. Красимир Кънев от Български Хелзинкси Комитет каза, че е безбожник и, че пет пари не дава за вярата. Да подкрепя такива... Изборът си е негов.

И оттам нататък – аз ги призовах към покаяние, Цветков ме пита – какво да направят, аз им казах – да се върнат назад и да не правят парад, парадът е за победа. Те какво са победили? Аз не мисля, че трябва да се държа като победен и не съм победен. Казаха ми – прайдът ще е кротък и разбран, няма да има ексцесии, но аз им казах – винаги има ексцесии.

И Цветков ми поиска да му покажа снимки, ама да не били от други прайдове, защото не се брояло. Аз рекох на Кънев – този прайд, свързан ли е с другите, той каза да.

Но дори и този парад да гледаме...

Имаше една жена по цици, с лепенки на циците, която на раменете си носеше дете...

image

Там въпросът е с критичната маса, колкото повече содомити, толкова повече наглост...Толкова повече тоталитарно поведение.

В момента тяхното поведение е по-умерено и те са мили точно, защото не са постигнали своята критична маса.

И на този прайд, какво стана всъщност... двама необозначени привърженици на гей прайда нападат двама инвалиди. Единият с 90 % иналидност, другият с 60 и повече, нападат ги – те си носели табелки против БХК, нападнали са ги с обиди, станало пререкание и едната красавица напръскала със спрей човека, по-болния.

Имало е откровена агресия... да напръскаш ти миролюбив инвалид със спрей в очите...

Много е важно да се каже, че нормалните като са вървяли в подлеза, били 5-6 човека, двамата мъже са били с фланелки – БХК – вън от  България или нещо такова. А гейовете, които са ги нападнали са били необозначени.

Понеже гейовете говореха, че са се били защитавали, няма такова нещо.

Хората са си вървяли и този единият, по-болният, понеже е  по-едър, и едната лесбийка го напръскала и почнала да вика – Помощ, Помощ...Полиция. Това го знам от свидетели, които са присъствали. Има и медицинско, коеот доказва повредата на очите на напръскания човек.  Това поведение е наказауемо, то нарушава границите на нормалното.

Още повече, че по време на такива събития, хората нямат право да носят оръжие или такива спрейове, ножове, бухалки. Тоест, те са тръгнали да извършат нещо незаконно, отивайки с такова нещо на подобно събитие...въоръжение. И така.

Но в крайна сметка, аз се чудя - има ли необходимост и смисъл да си възстановявам профила? Ето, питам ви...

 

*А ето и какво гласи дословно премахнатия пост на отец Силвестър в социалната мрежа:

„Хомосексуалистите за пореден път доказаха, че са враждебни на обществото хора. Не зачитат правата на другите и правото им да изразяват свободно мнение. На един педераст е „разрешено“ да обяснява неговите аспекти на разложението, в което се намира, но на обикновения човек се отнема правото да отстояват своите ценности.

От Фейсбук ми премахнаха публикацията като противна на политиката им. Може и малко да съм прекалил, но не съм съгласен да гледам парад на педерасти по време на Задушница. Така се нарушават моите религиозни и човешки права. Оскверняват се чувствата ми! За пореден път съм погнусен от дискриминационната политика на хомосексуалистите и тяхната арогантност.

Човек и добре да живее, умира! Добре е педерастите и техните последователи да го знаят това. Ако сега опнат петалите и отидат при Бога няма да има прошка за тях. Добре е да се покаят, докато могат!”.

*** 

image



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reader
Категория: Новини
Прочетен: 4085807
Постинги: 2594
Коментари: 2696
Гласове: 2012
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930